juny

Acompanyat amb Cant Gregorià

Noticies de la teva Parròquia

CELEBRACIÓ DEL 101 ANIVERSARI DE LA DEDICACIÓ DE L'ESGLÉSIA DEL ROSER

There are no translations available.A les 19'30 h. Celebració de la missa i seguidament sopar popular.

FESTA DE LA MARE DE DÉU DEL CARME

There are no translations available.18'30 processó pel riu, a les 19 h, rebuda al passeig de l'Ebre, processó i Santa Missa

• CELEBRACIÓ DEL 101 ANIVERSARI DE LA DEDICACIÓ DE L'ESGLÉSIA DEL ROSER

dissabte, 11 de juliol de 2015
  • FESTA DE LA MARE DE DÉU DEL CARME

dissabte, 18 de juliol de 2015

Parroquia el Roser - Tortosa

LOS PASOS PARA IR A MISA

IMG_5102   Vaig llegir fa temps una frase que s’ha quedat gravada en mi: “Déu et recompensarà les  passes que hauràs fet per anar a Missa”. No recordo l’autor però si el sentit. Es referia a l’esforç que fan moltes persones per poder assistir a la celebració de la Missa. Persones que viuen lluny de l’església, persones malaltes o fins i tot persones que algun dia tenen peresa de moure’s de casa i tot i això surten i van a l’eucaristia.-

Si Déu recompensa fins l’acció més petita feta per amor. Com no recompensarà tot l’amor que hi ha en l’esforç que fas anant a celebrar l’Eucaristia !.

La més important és la dels diumenges. Aquesta és la cabdal!!. Però també, si podem, celebrar la missa diària és una gran ajuda i ens fa un gran bé.

M’alegra molt veure com cada dia a les 8 del matí a la capella de l’Aliança i a les 19’30 al temple parroquial hi ha un nombrós grup de persones que assisteix. I també quan és hivern i fa fred, quan plou o fa calor són constants en acudir.

A tu que llegeixes ara aquestes paraules t’animo a participar també de la missa diària. Poder celebrar la fe, escoltar la paraula de Déu, poder rebre el Cos i la Sang del Senyor, poder pregar i cantar al Senyor és un gran bé que no hem de deixar perdre.- Al matí o al vespre, és una bona manera de començar o acabar la jornada

Apostolat del somriure

sonrisa

N'hi ha prou un lleu somriure en els teus llavis: Per aixecar el cor, i mantenir el bon humor; conservar la pau de l'ànima; ajudar a la salut; embellir la cara; despertar bons pensaments; Inspirar generoses obres. Sonríete fins que notis que la teva constant serietat i severitat s'hagi esvaït. Somriu fins entebeir el teu propi cor amb aquest raig de sol. Irradia el teu somriure: Aquest somriure té molts treballs que fer, posa-la a servei de Déu. Tu ets Apòstol ara i el somriure és el teu instrument. Somriu als tristos. Somriu als tímids. Somriu als amics. Somriu als joves. Somriu a la gent gran. Somriu a la teva família. Somriu a les teves penes. Somriu a les teves proves. Somriu a les teves solituds. Somriu per amor de Déu. Deixa que tots s'alegrin amb la simpatia i bellesa de la teva cara somrient.

Kepler 22-B

kepler22b

La NASA ha informat recentment de l’estudi sobre un altre planeta descobert anomenat Kepler 22b. Es troba entre la constel·lació Cygnus y Lyra i està a 600 anys llum de nosaltres. La característica singular és que manté una temperatura de 22º, té una òrbita de 290 dies al voltant de l’estrella G-types i és possible que tingui aigua i per tant hi hagi vida. Aquests i altres estudis posen en evidencia que el científic és només un “descobridor” del que ja existia abans. La ciència és descobridora de lleis que ja existeixen i, perquè es repeteixen amb exactitud, poden ser estudiades i establertes com a tals.

Tornar a casa

Correu electrònic Imprimeix PDF

Tornar a casa"Muchos europeos contemporáneos creen saber qué es el cristianismo, pero en realidad no lo conocen. Muchos bautizados vivem como si Cristo no existiera. Se repiten los gestos de la fe, pero no se corresponden con una acogida real del contenido de la fe y una adhesión a la persona de Jesús". Són paraules de l'arquebisbe emèrit de Pamplona Mons. Fernando Sebastián en el seu llibre "Evangelizar".

Pàgina 2 de 4

Campanar

Problemes amb el seu navegador?

Gràcies per utilitzar aquest navegador. Li garantim que pot gaudir de les millors prestacions i qualitat de visió d'aquesta web.

You are here Portada