març

Acompanyat amb Cant Gregorià

Sagraments

Baptisme

el bautismo de cristo perugino.jpg

[...] i bategeu-los en el nom del Pare i del Fill i de l'Esperit Sant. (Mt 28,19)

Dia baptismal: tercer diumenge de cada mes.
Passeu per l'oficina parroquial amb temps suficient per a concretar la data del bateig i rebre la preparació corresponent a aquest sagrament.

Primera Comunió

controller.php.jpg

Jo sóc el Pa de Vida
(Joan 6, 35)

Són necessaris dos cursos de preparació. Comença quan el/la nen/a fa 2n de Primària i la reben quan fan 3r de Primària.
Inscripcions per a la catequesi al despatx parroquial.

Confirmació

confi1.jpg

...i varen quedar plens de l'Esperit Sant. Esperit Sant, vine!

Són necessaris dos anys de preparació. Comença quan el/la jove fa 2n d'ESO i reben la Confirmació quan fan 3r d'ESO.
Inscripcions al despatx parroquial.

Matrimoni

aro20de20matrimonio20m_03.jpg .
Estimeu-vos com Crist estima l'Església
(Cfr. Ef. 6, 25)

S'ha de comunicar a la parròquia la vostra intenció de contraure matrimoni almenys 3 mesos abans de la data escollida.
La preparació al matrimoni es realitza a través dels Diàlegs prematrimonials:
  • Al Patronat. Comencen a les 18:00 h
  • Telèfon dels monitors: 977 442 487
Inscripcions al despatx parroquial.

Unció dels malalts

Enfermos.jpg

Estava malalt i em vau visitar
(Mateu 25, 36)

Cada primer divendres de mes passem pels domicilis dels ancians i malalts per visitar-los i portar-los la Sagrada Comunió.
Si estan interessats o coneixen algú necessitat, truquin a la parròquia en horari de despatx.
Per a casos d'urgència, truquin al telèfon 616 278 741 durant qualsevol hora del dia.

Confessions

Imprimeix
Confesión

A qui els perdoneu els pecats, li seran perdonats

Estar en gràcia de Déu és l'estat normal del cristià. El pecat mortal trenca aquest enllaç de vida divina. La conversió que duu a rebre el sagrament de la Confessió restituïx la nostra relació amb Déu
  • Tots els dies abans de la Missa hi ha possibilitat de confessar-se
  • Molts dies durant la Missa també hi ha un sacerdot per rebre-us en confessió
  • Però sempre que ho necessiteu sol·liciteu-lo a qualsevol hora

Si necessita una guia per a l'examen de consciència, descarregui el següent document:

Campanar

Problemes amb el seu navegador?

Gràcies per utilitzar aquest navegador. Li garantim que pot gaudir de les millors prestacions i qualitat de visió d'aquesta web.

You are here: Organització Nosaltres Sagraments